Ängla

Ängla

tisdag 30 september 2014

Cancerfonden

Det är en av alla fonder jag stödjer varje år! Bröstcancerfonden/Rosabandet för mig är ett måste...

Idag finns där väldigt många fonder man kan stödja, så kan man så ska man.

Vi är många som har förlorat eller känner någon som har förlorat någon man håller kär.

Min älskade mamma är en av dem som inte orkade kämpa mot cancern. För mig kommer hon alltid vara den finaste och starkaste ängeln. Saknaden är enorm. Ibland eller det händer ganska ofta då jag drömmer... Då mamma var en väldigt stark och envis människa, är hon även det i mina drömmar. Ibland är drömmarna så verkliga så att iman inte vakna upp från dom. Cancer är en hemsk sjukdom, en hemsk sjukdom som tog över...
Men där är även många som orkar och kämpar mot denna hemska sjukdom!

Med hjälp av vårat stöd så kan forskningen fortsätta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar